• 2 miniTECZKI: Nauczyciela Wspomagającego + zajęcia REWALIDACJI - pakiet - produkt cyfrowy.

    2 miniTECZKI: Nauczyciela Wspomagającego + zajęcia REWALIDACJI – pakiet – produkt cyfrowy.

    99,99  (brutto)

    Jeśli zaczynasz pracę jako Nauczyciel Współorganizujący Kształcenie dla ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych i będziesz prowadzić zajęcia REWALIDACJI to pakiet dwóch miniTECZEK jest właśnie dla Ciebie! Znajdziesz tutaj garść niezbędnej wiedzy do tego aby rozpocząć pracę ze spokojną głową.

         

  • GRY EMOCJE - PAKIET - produkt cyfrowy.

    GRY EMOCJE – PAKIET – produkt cyfrowy.

    22,99  (brutto)

    Pakiet 4 gier dotyczących emocji na zajęcia rewalidacji, terapii czy TUS.

    Gramy Emocjami, Memory Emocje, Prawda vs fałsz o Emocjach, Dopasuj Emocję.

    W pakiecie taniej.

    Gry można kupić również osobno. Opisy gier znajdują się poniżej.

  • miniTECZKA do zajęć REWALIDACJI - szkoła podstawowa - produkt cyfrowy.

    miniTECZKA do zajęć REWALIDACJI – szkoła podstawowa – produkt cyfrowy.

    79,99  (brutto)

    miniTECZKA do zajęć REWALIDACJI to pakiet na który składają się niezbędne dokumenty oraz pomoce terapeutyczne potrzebne do rozpoczęcia oraz prowadzenia zajęć rewalidacji. Na pakiet składa się:

    • Przykładowy PROGRAM ZAJĘĆ REWALIDACJI dla ucznia ogólnodostępnej szkoły podstawowej – wraz ze wskazówkami i przykładami. 
    • SPRAWOZDANIE z zajęć rewalidacji indywidualnej, w formie tabeli, oparte na przykładzie ucznia z diagnozą zespołu Aspergera.  
    • KARTY PRACY – Przeżywamy emocje.
    • GRAMY EMOCJAMI – pomoc terapeutyczna.
    • KARTY PRACY – Autoprezentacja. 
    • KARTY PRACY – Internet i netykieta.
    • GRA – Memory emocji.
    • GRA – Prawda VS fałsz o emocjach.
    • Dopasuj emocję! – zestaw kart dla dzieci 6 – 10 lat.
  • miniTECZKA Nauczyciela Wspomagającego - szkoła podstawowa - produkt cyfrowy.

    miniTECZKA Nauczyciela Wspomagającego – szkoła podstawowa – produkt cyfrowy.

    59,99  (brutto)

    Jeśli zaczynasz pracę jako Nauczyciel Współorganizujący Kształcenie dla ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych to ta miniTECZKA jest właśnie dla Ciebie! Znajdziesz tutaj garść niezbędnej wiedzy do tego aby rozpocząć pracę ze spokojną głową.

    W teczce znajdziesz najważniejsze informacje i wzory dokumentów dotyczące obszarów takich jak:

    • Obowiązki nauczyciela wspomagającego w świetle obowiązujących przepisów;
    • Arkusz obserwacji ucznia – wzór;
    • Przykładowa ankieta dla rodziców ucznia – format pdf ;
    • Przykładowy program pracy z uczniem;
    • Wzór IPET – załącznik w poziomie;
    • Wzór WOPFU – załącznik w poziomie;
    • Przykładowy program zajęć rewalidacji;
    • Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacji;
    • Sprawozdania nauczyciela wspomagającego – wzór.
  • Pakiet GIER na zajęcia TUS dla NASTOLATKÓW

    Pakiet GIER na zajęcia TUS dla NASTOLATKÓW

    34,99  (brutto)

    Pakiet 3 gier na zajęcia TUS dla dzieci w wieku 10 – 15 lat:

    • KARTY SPOŁECZNE do nauki zachowań społecznych to zestaw kart zawierających opisy 24 sytuacji międzyludzkich. Zadaniem uczniów, po wylosowaniu karty i przeczytaniu opisu sytuacji, jest – zgodnie z instrukcją – opisanie lub zaprezentowanie właściwego zachowania w danej sytuacji.
    • GRAMY EMOCJAMI prezentowany zestaw to pomoc terapeutyczna do samodzielnego druku. Jego głównym celem jest pomoc dziecku w nauce rozpoznawania i rozróżniania emocji u siebie oraz u innych, a także nabycie umiejętności ich okazywania.
    • poUKŁADAJMY to gra przeznaczona dla uczniów starszych, ucząca współpracy w zespole. W zestawie znajduje się 5 kart: list, email, sms/czat, opowiadanie i dialog – każda karta zwiera zestaw słów i zdań. Zadaniem uczestników jest wylosowanie karty i wspólne ułożenie listu, emaila, smsa/wpisu na czacie, opowiadania lub dialogu z wykorzystaniem słów i zdań zawartych na karcie z danej kategorii. Zadania znajdujące się na kartach są twórcze i kreatywne ale również praktyczne – ćwiczą np. umiejętność napisania wiadomości do nauczyciela, a także rozmowy z rówieśnikami.

    Gry można kupić również osobno.